مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-10سياسي

اجمالی|پویش «راهیان همدل» در سطح استان راه اندازی می شود


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از ابتدای بهمن ماه سالجاری تا پایان فروردین ماه یک پویشی تحت عنوان پویش راهیان همدل در سطح استان راه اندازی می شود که علاقمندان به راهیان نور می توانند برای کمک و خدمت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید فرامرزی ظهر امروز در حاشیه جشنواره خادمان شهدا و راهیان نور استان مرکزی اظهار کرد: راهیان نور یک جریان عظیم فرهنگی است که در طول این سال ها آثار و برکات بسیاری برای نسل جوان و نوجوان جامعه به همراه داشته و ضامن بقای این جریان فرهنگی مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان است.

وی افزود: علیرغم اینکه امسال به دلیل محدودیت های کرونا یی از حضور در سرزمین نور بی بهره هستیم اما با ابتکارات و نوآوری هایی که در دستور کار قرار گرفته سعی داریم جریان معنوی و تربیتی راهیان نور متوقف نشود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امسال بیماری کرونا موجب شد جریان عظیم فرهنگی راهیان نور به خانه های مردم بیاید و خوشبختانه با شیوه جدیدی که در راهیان نور مجازی در دستور کار قرار گرفته جمعیت بسیار زیادی از خانواده های ایرانی به این جریان پیوسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|پویش «راهیان همدل» در سطح استان راه اندازی می شود

اجمالی|پویش «راهیان همدل» در سطح استان راه اندازی می شود